Role & Zestawy

WielkiKirył, niewolnik z Afryki i kevin sam na forum.

Zakończona.

Role & Zestawy

Postprzez Volverin » Śr gru 13, 2017 18:28

1. mentalista, mściciel, opryszek, OC, szpieg

2. mentalista, burmistrz, snajper(1x), opryszek, OC, szpieg, diler, leniwy zabójca(1x)

3. barman, bliźniacy, prawnik, szpieg

4. barman, mściciel, prawnik, starszy szpieg

5. detektyw, burmistrz, snajper(1x), prawnik, szpieg, diler, leniwy zabójca(1x)

6. detektyw, bliźniacy, opryszkowie (liczba opryszków = liczba mafiozów), OC, starszy szpieg


Setupy ułożone są w taki sposób, że mafia na podstawie mafijnych ról jest w stanie stwierdzić, który setup jest grany. Ma tym samym przewagę informacji nad miastowymi na początku gry.

Role - dzielą się na role zarezerwowane dla zwykłych mieszkańców i mafijne. Role nie mogą być przekazywane, czy dziedziczone, przepadają wraz ze śmiercią ich "nosiciela".

Miasto:

Detektyw - w dni, w których nie morduje mafia może sprawdzić, czy wybrany mieszkaniec miasta jest członkiem mafii. Swoje sprawdzenie wysyła wraz z głosem w linczu, aby było skuteczne musi przeżyć ten lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Barman - w dni, w które morduje mafia upija wybranego przez siebie żyjącego gracza. Jeśli upity gracz jest członkiem mafii, to w mordzie mafii zginie losowy gracz nieposiadający roli, który nie był celem mordu. Jeśli upije osobę chronioną przez prawnika, upicie nie działa. Jeśli upije OC, upicie nie działa. Upicie wysyła wraz z głosem w linczu, aby było skuteczne musi przeżyć ten lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Mentalista - codziennie wybiera jednego gracza, którego następnego dnia sparuje z innym graczem. Gdy ma gotową parę, MG przekazuje mu jedną z dwóch informacji: "grają po tej samej stronie" lub "Są różnej przynależności". Jeśli diler zablokuje działanie mentalisty w którymkolwiek momencie, to proces tworzenia pary zaczyna się od początku. Jeśli wybierze OC, będzie on uznany za stronę miasta, a jeśli opryszka, będzie on uznany za stronę mafii. Jeśli jedna osoba z pary zginęła zanim dokończył sprawdzenie, nadal będzie ono aktualne. Może wybrać siebie. Nie może wybrać ponownie tej samej osoby, jeśli była częścią skompletowanej pary. Nie może wybrać trupa (wyjątek - sprawdził osobę, która zginęła w linczu tego dnia/została zastrzelona przez snajpera tego dnia). Wysyła sprawdzenie wraz z głosem w linczu, aby było skuteczne musi przeżyć ten lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Snajper - raz w ciągu gry może uśmiercić wybranego przez siebie gracza. Strzał wysyła wraz z głosem w linczu, aby był skuteczny musi przeżyć ten lincz. Przynależność gracza zabitego przez snajpera będzie jasna, przykładowa informacja: "Snajper zastrzelił Jana Kowalskiego, niewinny." Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Mściciel - codziennie może wybrać gracza, który zginie wraz z nim, jeśli mściciel zakończy udział w rozgrywce poprzez odpadnięcie w linczu lub w mordzie. Wysyła swój wybór wraz z głosem w linczu, wybór jest ważny od momentu linczu aż do następnego linczu. Przynależność gracza zabitego przez mściciela będzie jasna, przykładowa informacja: "Mściciel zabrał ze sobą do grobu Jana Kowalskiego, niewinny."

Bliźniacy - dwaj miastowi, którzy wiedzą o swojej niewinności. Jeśli któryś z nich zostanie zlinczowany bądź zamordowany, drugi zginie 24 godziny później. Mogą porozumiewać się poza tematem z rozgrywką.

Burmistrz - jeśli w linczu padł remis, burmistrz ma pierwszeństwo przed mafią do decyzji o tym, który gracz zostanie uśmiercony. Jeśli burmistrz nie poda informacji do 5 minut po linczu (może poinformować MG wcześniej o tym kto ma zostać zlinczowany w różnych przypadkach) to ta możliwość wraca z powrotem do mafii. Jego rola nie jest podawana po śmierci.

Opryszek - przy jego sprawdzeniu Detektyw dostaje informację, że jest on w mafii. W sprawdzeniu mentalisty traktowany jest jako winny. W śledztwie prokuratora traktowany jest jako członek mafii. Opryszek nie jest informowany o swojej roli. Po jego śmierci miasto nie jest informowane o jego roli. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci/samobójstwie.
----------------------

Mafia (decyduje przy remisach, mafijne role rozdzielane są do czasu pierwszego linczu):

Prawnik (w setupie z barmanem) - w dni, w które morduje mafia wybiera mafiozę, którego ochroni przed upiciem barmana. W przypadku gdy wybrany przez prawnika gracz zostanie sprawdzony, upicie barmana nie zadziała. Prawnik wysyła ochronę wraz z głosem w linczu. Musi przeżyć ten lincz. Prawnik nie może chronić tej samej osoby dwa razy z rzędu. Może ochronić samego siebie. Jego rola nie jest podawana po śmierci.

Prawnik (w setupie z detektywem) - w dni, w które nie morduje mafia wybiera mafiozę, którego ochroni przed sprawdzeniem detektywa. W przypadku gdy wybrany przez prawnika gracz zostanie sprawdzony, detektyw otrzyma wynik "niewinny", mentalista również uzna go za niewinnego. Prawnik wysyła ochronę wraz z głosem w linczu. Musi przeżyć ten lincz. Prawnik nie może chronić tej samej osoby dwa razy z rzędu. Może ochronić samego siebie. Jego rola nie jest podawana po śmierci.

Ojciec Chrzestny - przy jego sprawdzeniu detektyw i mentalista widzą go jako niewinnego. Nie daje upić się barmanowi. W śledztwie prokuratora traktowany jest jako niewinny. Dostaje informację, że został sprawdzony przez detektywa i mentalistę. Dostaje informację, że barman go upijał. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Diler - codziennie, a maksymalnie 5 razy w ciągu gry, wybiera gracza, którego zdiluje. Zdilowany gracz nie będzie w stanie skorzystać ze swojej roli, jeśli jakąś posiada. Detektyw/Mentalista nie dokonają sprawdzenia, a Burmistrz nie będzie mógł decydować przy remisie. Nie może zdilować tej samej osoby dwa razy z rzędu. Diler wysyła dil z głosem w linczu, aby był skuteczny musi przeżyć ten lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Szpieg - codziennie może zapytać MG czy dany gracz posiada rolę. MG odpowiada "rolny" lub "bezrolny". Sprawdzenie wysyła razem z głosem w linczu, by było skuteczne musi przeżyć ten lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Starszy Szpieg - codziennie moze zapytać MG jaką rolę posiada dany gracz. MG informuje szpiega o dokładnej roli gracza. Jeśli sprawdzi barmana, szpieg dostaje informację "barman". Jeśli sprawdzi opryszka, dostaje informację "opryszek". Sprawdzenie wysyła razem z głosem w linczu, by było skuteczne musi przeżyć ten lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.

Leniwy Zabójca - raz w ciągu gry może zabić dowolnego gracza. Jako że jest leniwy, dokona zabójstwa dopiero 24 godziny po rozpoczęciu akcji. Wysyła zabójstwo z głosem w linczu, by było ono skuteczne, musi przeżyć ten lincz, następny lincz oraz ewentualny strzał snajpera. Jeśli wybrana przez niego osoba zginie w w którymś z dwóch linczów, zabójstwo przepada. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.
Avatar użytkownika
Volverin
 
Posty: 162
Dołączył(a): N lis 19, 2017 23:01

Postprzez » Śr gru 13, 2017 18:28

 

Powrót do Edycja XVIII - MG: Volverin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron