przez Volverin » Śr lis 22, 2017 18:18
Ostateczny podział ról.
Miasto:
Detektyw - w dni, w których nie morduje mafia może sprawdzić, czy wybrany mieszkaniec miasta jest członkiem mafii. Swoje sprawdzenie wysyła wraz z głosem w Linczu. By było ono skuteczne, musi przeżyć ten Lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.
Prokurator - raz w ciągu gry może sprawdzić czy mafia brała udział w linczu. Jeśli w linczu brał udział gracz ochroniony przez prawnika, to zostanie uznany za niewinnego w śledztwie. Sprawdza tylko ostatni lincz, nie może cofać się do wcześniejszych. Sprawdzenie wysyła wraz z głosem do linczu, musi przeżyć ten lincz. Informację otrzymuje po głosowaniu. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.
Mafia:
Prawnik - codziennie wybiera mafiozę, którego ochroni. Ma ku temu dwa powody:
1. Ochroni mafiozę przed sprawdzeniem detektywa w dni, w które sprawdza detektyw.
2. Zakamufluje go w śledztwie prokuratora w głosowaniu, które odbędzie się tego dnia.
W przypadku gdy wybrany przez prawnika gracz zostanie sprawdzony, detektyw otrzyma wynik "niewinny". Prawnik wysyła ochronę wraz z głosem w linczu. Musi przeżyć ten lincz. Prawnik nie może chronić tej samej osoby dwa razy z rzędu. Może ochronić samego siebie. Jego rola nie jest podawana po śmierci.
Szpieg - 5 razy w ciągu rozgrywki może zapytać MG czy dany gracz posiada rolę. MG odpowiada "rolny" lub "bezrolny". Sprawdzenie wysyła razem z głosem. By było ono skuteczne, musi przeżyć ten Lincz. Jego rola nie jest ujawniana po śmierci.
Bez opryszka.